Infobar icon

V Bratislave využívame vlastného kuriéra Michala. Tovar Vám bude voziť v poobedňajších hodinách v dňoch pondelok / streda / piatok. Na výdajni v Bratislave už môžete platiť platobnou kartou :)

Kategórie
 
 
 
 
 

Reklamačný poriadok

 

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v obchodných podmienkach.

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne s označeným miesta závady.

Spoločnosť Austria Point s.r.o. rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. O výsledku reklamácie bude spotrebiteľ informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom alebo telefonicky a zároveň mu bude prostredníctvom e-mailu, resp. kuriérom spolu s tovarom doručená kópia reklamačného protokolu.

Reklamácie si spotrebiteľ uplatňuje vyplnením reklamačného formuláru, ktorý je umiestnený nižšie na spodku tejto stránky. 
Tovar zaslaný na dobierku spoločnosť Austria Point, s.r.o. nepreberá.

 

 

Ako postupovať pri reklamáciách

  1. zašlite nám email na info@myaustria.sk 
  2. odfoťte produkt s chybami (maximálne 4 fotky) a pripojte k emailu
  3. doplňte stručný popis reklamácie
  4. nezabudnite na kontaktné údaje, vrátane telefonného čísla pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie

 

Budeme Vás bezodkladne telefonicky kontaktovať a po schválení reklamácie Vám objednáme prevzatie reklamovaného tovaru kuriérom u Vás doma.  Ak máte otázky, kontaktujte nás na tel. čísle 0918 894 973 (Po-Pia: 9:00 - 16:00)
 
Upozornenie: Tovar, ktorý chcete reklamovať, nezasielajte na adresu sídla firmy a ani neposielajte tovar poštou na dobierku. Ak Vám schválime reklamáciu, po tovar zašleme externého kuriéra, dopravcu, ktorý osobne od Vás prevezme vrátený tovar. Náklady na vyzdvihnutie tovaru na reklamáciu znáša spoločnosť Austria Point, s.r.o.

 

Osobné prevzatie zásielky

Zásielka, ktorá bude osobne prevzatá, musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a prípadnej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby sa zabránilo počas prepravy polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov.
 
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, ako je zákonná, je uvedená na tovare v popise produktu. Pri zamietnutých a neoprávnených reklamáciách môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne telefonicky. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia
Potrebujete poradiť?Potrebujete poradiť?