Infobar icon

V Bratislave využívame vlastného kuriéra Michala. Tovar Vám bude voziť v poobedňajších hodinách v dňoch pondelok / streda / piatok.

Kategórie
 
 
 
 
 

Časté otázky - FAQ

 

 

 

Tovar nie je na sklade

Ako rýchlo sa dostanem k tovaru, keď je pri ňom uvedené "tovar nie je na sklade"?

Predpokladané dodanie tovaru, ktorý nie je na sklade, je približne od jedného do dvoch týždňov, ak bude tovar k dispozícii u dodávateľa v Rakúsku alebo v Nemecku. Tovar, ktorý nie je momentálne na sklade nie je možné kúpiť. V prípade záujmu o tento tovar nás prosím neváhajte kontaktovať na tel.č. +421 918 894 973 alebo e-mailom na info@myaustria.sk. Radi Vám upresníme termín dodania tovaru. V prípade, že tovar nevieme zabezpečiť dlhodobo, radi Vám navrhneme alternatívny produkt.

 

Zabudnuté heslo

Zabudol som prihlasovacie heslo do e-shopu. Ako mám postupovať?

Pri prihlasovaní do konta klienta je potrebné kliknuť na políčko "ZABUDNUTÉ HESLO". Do zobrazeného formulára je potrebné uviesť e-mail, na ktorý Vám bude doručená správa pre obnovu hesla. V doručenom e-maili si môžete existujúce heslo zresetovať a zadať nové. Ak by ste mali problémy s obnovou hesla, neváhajte nás kontaktovať na tel.  +421 918 894 973 alebo emailom na info@myaustria.sk

 

 

Kvalita tovaru

Odkiaľ pochádza tovar na www.myaustria.sk?

Všetok tovar kupujeme výlučne vo veľkoskladoch v Rakúsku a v Nemecku. Keďže neustále rastie počet našich spokojných zákazníkov, začali sme ohľadom dodávania tovarov komunikovať priamo s niektorými výrobcami značiek - samozrejme komunikujeme výlučne s rakúskymi a nemeckými spoločnosťami / výrobcami.

Chceme Vám dodávať výhradne kvalitnú rakúsku a nemeckú drogériu a kozmetiku.

 

Je naozaj drogéria z Rakúska alebo Nemecka kvalitnejšia ako drogéria a kozmetika na Slovensku?

Sme o tom presvedčení a spätná väzba, ktorú dostávame od zákazníkov, nás v tom rovnako utvrdzuje. Jediné, čo Vás môže presvedčiť je vyskúšať si rozdiel v pracích prostriedkoch alebo avivážach kúpených u nás. Pracie prostriedky a aviváže máme aj v menších, cenovo dostupnejších baleniach.

Budeme radi, ak nám dáte následne aj spätnú väzbu na rozdiel v kvalite medzi rakúskou a slovenskou drogériou a kozmetikou.

 

Nakupovanie tovaru

Musím sa zaregistrovať na nákup tovaru?

Pre nákup sa nemusíte registrovať. Postačí vyplniť všetky potrebné údaje uvedené v objednávkovom formulári potrebné pre dodanie tovaru. V prípade, že  už ste na stránkach myAustria.sk registrovaní, v nákupnom košíku máte možnosť sa prihlásiť a všetky údaje uvedené v konte klienta sa doplnia automaticky do objednávkového formulára. V prípade zabudnutého hesla postupujte podľa postupu pre zabudnuté heslo.

 

 

Platba za tovar

Ako môžem zaplatiť za tovar?

Spôsob platby za objednaný tovar je:

  • v hotovosti vo forme dobierky - tovaru dostanete po zaplatení
  • pri objednaní online kartou alebo online prevodom cez bezpečnú platobnú bránu

Poplatok za dobierku je vo výške 0,80 €.

 

Poštovné a dodanie

Koľko stojí poštovné a ako dlho trvá dodanie rakúskej drogérie a kozmetiky? 

Pripravili sme pre Vás jednoduchú tabuľku s možnosťami dopravy pre Slovenskú republiku a ich výhodami. 

 

Prepravca

doručenie (prac.dni)

cena poštovného

Informácie

ReMax, GLS 1-2 3,90 € kuriér doručuje priamo na Vašu dodaciu adresu, tovar máte obvykle nasledujúci pracovný deň
DEPO 2-3 1,90 € uvedena cena plati pre balík do 15 kg. Možnosť vyzdvihnúť na viac ako 170 výdajných miestach, tovar je pripravený k vyzdvihnutiu obvykle do dvoch pracovných dní.
Slovenská pošta 2-3 2,40 € zásielku si môžete vyzdvihnúť na pobočke pošty. Tento spôsob dopravy je možné zvoliť iba v prípade, že celková hmotnosť balíka nepresiahne 15 kg.
myAustria.sk 0-1 zadarmo osobné prevzatie na adrese výdajne Na Pántoch 18, Vector Parks, 831 06 Bratislava - Rača, tovar je pripravený na vyzdvihnutie zvyčajne v deň objednávky, prípadne najbližší nasledujúci pracovný deň

Pri objednávke nad 49 € je poštovné zadarmo!

 

Doprava pre Českú republiku:

  • zásielky hmotnosti do 40 kg - cena 3,90 € vrátane DPH
  • poštovné zadarmo pri objednávkach nad 49 € sa neuplatňuje na zasielky do ČR!

 

Ceny tovaru

Prečo sú ceny niektorých položiek vyššie oproti cenám na slovenskom trhu a v Rakúsku?

Našim cieľom je dodávanie prvotriednej kvality určenej pre nemecký a rakúsky trh. Produkty majú vyššiu kvalitu, nie sú riedené lacnými chemikáliami. Nakupujeme výhradne tento sortiment, ktorý musíme na Slovensko dopraviť, uskladniť, nafotiť a preložiť nemecké texty do slovenčiny. Slovenské reťazce nakupujú tovar v obrovských objemoch, väčšinou v nízkej kvalite vyrobené pre východnú Európu, a zľavám, ktoré v súčasnosti majú, ešte nedokážeme konkurovať. Rovnako môžu byť nižšie ceny produktov v Rakúsku v BIPA alebo v iných sieťach, ktoré vďaka množstvo predajní nakupujú niektoré výrobky s výraznými cenovými zľavami. Našou prioritou je nakupovanie kvalitnej rakúskej a nemeckej drogérie špecifických značiek priamo od výrobcov.

 

 

Produkt nie je v ponuke

Môj obľúbený výrobok nemáte v ponuke, ako ho môžem získať?

Našou snahou je pokryť štandardné značky drogérie a kozmetiky, ktorá je ponúkaná v Rakúsku, Nemecku aj na Slovensku. Niektoré špecifické produkty, hlavne klasických značiek pracích práškov, kapsúl a gélov Ariel a Persil, sa vyrábajú v rôznych baleniach pre rôzne krajiny, dokonca aj vône v niektorých prípadoch bývajú rôzne. Pokiaľ v našej ponuke chýba produkt, ktorý ste si obľúbili a máte záujem ho kupovať vo vyššej kvalite určenej pre západný trh, neváhajte nás prosím kontaktovať na tel. +421 918 894 973  alebo emailom na info@myaustria.sk. Radi pre Vás skúsime drogériu vyhľadať v Rakúsku alebo v Nemecku.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia
Potrebujete poradiť?Potrebujete poradiť?