Kategórie
 
 
 
 
 

Obchodné podmienky

obchodná spoločnosť Austria Point, s. r. o.
so sídlom Seberíniho 1, 82104  Bratislava
identifikačné číslo: 50337939
zapísaná v obchodnom registri Okresný súd Bratislava I
na predaj tovaru prostrednictvom on-line obchodu umiestnenom na internetovej adrese www.myaustria.sk
 

 


na začiatok


1. Základné pojmy a zákonné ukotvenie

"Tovar“ je spotrebný tovar, ktorý je predávaný cez internetovú stránku www.myaustria.sk.
“Predávajúci” je spoločnosť Austria Point, s. r. o, Seberíniho 1, 831 01 Bratislava, IČO: 50337939, zapísaná v OR Okresného súdu Bratislava I., oddiel: Sro, vložka číslo: 111571/B.
„Spotrebiteľ“ je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti.

Tieto obchodné podmienky sa nachádzajú v časti práv a povinností vyplývajúcich zo zákona č. 102/2014 Z.z. na ochranu spotrebiteľa pri predaji tovaru a poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov. Novelizácia ďalších zákonov týkajúcich sa predaja cez internet – najmä Zákona 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Zákona 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.

na začiatok

2. Zodpovedná osoba a kontakt

Konateľ: Mgr. Branislav Lipan, info@myaustria.sk, +421 918 894 973

na začiatok

3. O registrácií

"Vyhlasujeme, že všetky dáta získané pri registrácii slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe v e-shope www.myaustria.sk a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité.“

Objednávky je možné uskutočniť po registrácií zákazníka alebo bez registrácie.
Objednať tovar môžete prostredníctvom internetovej stránky www.myaustria.sk, telefonicky na čísle +421 918 894 973, emailom (kontaktný email je info@myaustria.sk), alebo na zákazníckom čete (Zendesk) umiestnenom vpravo dole na www.myaustria.sk.

V e-shope odporúčame nakupovať ako registrovaný zákazník, registrácia prináša nasledovné užívateľské výhody.
Ako registrovaný zákazník po prihlásení do e-shopu môžete: 

  • meniť osobné údaje,
  • prezerať históriu minulých objednávok,
  • vytvárať zoznam tovaru,
  • nastavovať odoberanie noviniek,

 
Ak ste si zvolili zasielanie ponukových e-mailov z e-shopu www.myaustria.sk informujeme Vás, že budú zasielané v počte maximálne 1x za týždeň. Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť po prihlásení do svojho konta v eshope www.myaustria.sk.

na začiatok

4. Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

O prijatí objednávky ste automaticky informovaný e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, v prípade že konkrétny tovar nebol v čase nákupu na sklade. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába prípadne nedodáva, alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť (stornovať) pred jej expedíciou. Detaily zrušenia sú popísané nižšie v bode 5. „Stornovanie objednávky“. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou a bude expedovaná, bude po objednávateľovi požadované uhradenie nákladov v súvislosti s expedíciou tovaru.

na začiatok

5. Stornovanie objednávky

Kupujúci má právo zrušiť (stornovať) objednávku ešte pred zaslaním objednávky k dopravcovi. Stornovanie je možné telefonicky na čísle +421 918 894 973. Pri zrušení objednávky telefonicky Vám odporúčame mať pre rýchlosť vybavenia pripravené číslo objednávky.

na začiatok

6. Platba za tovar

Prijímame platby za tovar pomocou bezhotovostného a hotovostného platobného styku. Prijímame okamžité platby platobnou kartou prostredníctvom služby Besteron. Prijímame platby v hotovosti pri prevzatí tovaru po doprave ku spotrebiteľovi, alebo na výdajnom mieste externej doručovacej spoločnosti v prípade osobného odberu tovaru po jeho uložení.
 
Spôsob úhrady je pri vytváraní objednávky možné vybrať až po výbere typu dopravy.

Spôsoby úhrady sú nasledovné:

  1. platba platobnou kartou / bankovým prevodom online - Besteron: pri výbere tejto možnosti budete na konci objednávky presmerovaní do zabezpečeného online formulára, kde zadáte číslo platobnej karty (12 miestne, dátum expirácie a CV číslo zo zadnej strany karty). Tovar budeme expedovať po potvrdení úhrady. Poplatok za použitie platobnej brány Besteron je 0 €.
  2. platba hotovosťou na dobierku - objednaný tovar Vám zašleme kuriérom, alebo na výdajné miesto a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti. Poplatok za platbu na dobierku je 0,80 € vrátane DPH.
  3. platba hotovosťou pri osobnom vyzdvihnutí tovaru z objednávky v sklade eshopu - v sklade je možné tovar uhradiť iba hotovosťou. Poplatok za platbu v hotovosti je 0,80 € vrátane DPH.

Bezpečnosť: Pri platbe platobnými kartami sa nemusíte báť zneužitia. Využívame preverenú platobnú bránu s protokolom 3-D secure, podporovanú kartovými asociáciami. Všetky interné informácie (heslá, mená, operácia) sú šifrované.

Pre objednávky do Českej republiky je možná len platba online cez Besteron. Zásielky na dobierku do ČR nezasielame.

na začiatok

7. Doručenie a dodacie podmienky

Tovar z objednávky vytvorenej do 13:00 doručujeme nasledujúci pracovný deň, pokiaľ nebol zvolený osobný odber na odbernom mieste myAustria.sk.
Objednaný tovar dodávame od 4 hodín (osobný výdaj v odbernom mieste myAustria.sk) až do 30 dní, spravidla však bezodkladne, pokiaľ je objednaný tovar na sklade. Ak sa lehota 30 dní nedodrží, kupujúci má  právo od zmluvy odstúpiť. Predávajúci bude bezodkladne kontaktovať kupujúceho v prípade nedodržania dodania tovaru do 30 dní a poskytne náhradné plnenie v podobnej kvalite a cene. Kupujúci je vždy pri potvrdení objednávky informovaný o predpokladanej dĺžke dodacej lehoty a to e-mailom, prípadne telefonicky.

Spotrebiteľ je povinný pri prevzatí tovaru od kuriéra alebo osobnom prevzatí z úložného miesta vizuálne skontrolovať nepoškodený stav balenia. Daňový doklad (faktúra) a záručný list (pokiaľ je súčasťou balenia) sú zasielané elektronicky na email uvedený v objednávke. Reklamáciu obalu zásielky poškodeného dopravou musí spotrebiteľ uplatniť okamžite, teda hneď pri preberaní tj. spíše protokol s kuriérom. Reklamáciu tovaru poškodeného dopravou (poškodený je obsah zásielky) musí spotrebiteľ uplatniť do 3 pracovných dní od prebratia a to na telefónnom čísle +421 918 894 973  (email na zaslanie fotiek poškodenia tovaru je info@myaustria.sk). V prípade ak tovar nie je dodaný z dôvodu vyššej moci, predávajúci okamžite informuje zákazníka o dôvode nedodania tovaru a poskytne zákazníkovi náhradné plnenie, alebo možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). V prípade, ak spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodov uvedených v tomto bode týchto reklamačných a obchodných podmienok, je predávajúci povinný vrátiť spotrebiteľovi už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve a to do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy výhradne prevodom na účet uvedený zákazníkom.
Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné, teda cena dopravy sa nemení. Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.

na začiatok

8. Cena a typ dopravy 

Tovar z objednávky vytvorenej do 13:00 doručujeme nasledujúci pracovný deň tými to spoločnosťami .

  1. Kuriérska spoločnosť: Doprava kuriérom po Slovensku za 2,90 € vrátane DPH. 
  2. Depo - výdajné miesta: viac ako 170 výdajných miest na Slovensku za 1,90 € vrátane DPH do hmotnosti balíka 15 kg.
  3. Slovenská pošta – balík na poštu: vyzdvihnutie balíka priamo na pošte za 2,40€  vrátane DPH do hmotnosti balíka 15 kg. 
  4. Osobne na výdajnom mieste myAustria.sk: adresa vyzdvihnutia balíka Na Pántoch 18, Vector Parks, 831 06  Bratislava – Rača. Vyzdvihnutie: Pondelok – piatok 09:30-16:30 hod., kontakt: +421 918 894 973

Doprava zdarma: poštovné nehradíte, pokiaľ ste urobili objednávku s celkovou sumou nad 49 € vrátane DPH. V prípade vytvorenia viacerých objednávok je možné sumu objednávok spočítať a získať tak bezplatné doručenie. 

Česká republika: dodanie kuriérom za 3,90€ vrátane DPH zásielky do hmotnosti 40 kg.
Poštovné zadarmo pri objednávkach nad 49€ sa neuplatňuje na zásielky do ČR!

na začiatok

9. Záruka

Záručná doba na každý tovar je 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené pri produkte inak a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy.

na začiatok

10. Rozpor s kúpnou zmluvou a právo spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy  

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel, alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom Slovenskej republiky. Tovar uzavretý v ochrannom obale (napr.: bio kozmetika), má záruku cca 6 mesiacov a tovar spadá do kategórie “tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov” a tým pádom nie je možné odstúpiť od zmluvy. Ostatné potraviny s vyznačeným dátumom spotreby je možné reklamovať aj neskôr, do dátumu vyznačenej spotreby.

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Upozorňujeme, že peniaze nie je možné vrátiť v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. V osobitných prípadoch môže byť s prihliadnutím na okolnosti predĺžená lehota vrátenia, nie však dlhšie ako 30 dní od doručenia.

Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.
Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, predávajúci naviac započíta svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru, teda náklady na kuriéra, ktorý vrátený tovar osobne prevzal z rúk kupujúceho a doručil balík do skladu.

Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:

Špecifické podmienky platia podľa zákona pri reklamácii tovaru podliehajúcemu rýchlej skaze. Tento typ tovaru by ste mali vrátiť alebo reklamovať bezodkladne a to najneskôr nasledujúci deň po kúpe.

Tovar uzavretý v ochrannom obale (napr.: bio kozmetika), má záruku cca 6 mesiacov a tovar spadá do kategórie “tovar uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov” a tým pádom nie je možné odstúpiť od zmluvy. Ostatný tovar s vyznačeným dátumom spotreby je možné reklamovať aj neskôr, do dátumu vyznačenej spotreby.

na začiatok

11. Vrátenie tovaru

Tovar, ktorý chcete vrátiť, nezasielajte na adresu sídla firmy a ani neposielajte tovar poštou na dobierku. Po tovar Vám zašleme externého kuriéra, dopravcu, ktorá osobne od Vás prevezme vrátený tovar.

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Peniaze vám budú vrátené výhradne na bankový účet a to zvyčajne do 5 pracovných dní od obdržania zásielky. Nezabudnite zaslať emailom číslo účtu vo formáte IBAN, na ktorý ma byť zaslaná vrátená suma za tovar. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady. Toto zníženie vrátenej sumy neplatí v prípade reklamovaní tovaru a jeho následného zasielania. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás.

na začiatok

12. Reklamácie  

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané vyššie v obchodných podmienkach.

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

Spoločnosť Austria Point s.r.o. rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. O výsledku reklamácie bude spotrebiteľ informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom alebo telefonicky a zároveň mu bude prostredníctvom e-mailu, resp. kuriérom spolu s tovarom doručená kópia reklamačného protokolu.

Reklamácie si spotrebiteľ uplatňuje vyplnením reklamačného formuláru, ktorý je umiestnený na tejto linke: https://www.myaustria.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

Tovar zaslaný na dobierku predávajúca spoločnosť Austria Point s.r.o. nepreberá.

 

Ako postupovať pri reklamáciách

Vyplníte reklamačný formulár, ktorý je umiestnený na stránke www.myaustria.sk, odfotíte produkt s chybami, pripojíte fotky k formuláru a zašlete vyplnený formulár k nám stlačením tlačidla „odoslať“. Automaticky dostanete potvrdenie, ak všetko bolo vyplnené správne.

Telefonicky si objednáte  prevzatie reklamovaného tovaru u vás doma. Akonáhle budete vedieť kedy a kde bude zásielku možné vyzdvihnúť kuriérom, kontaktujte nás telefonicky a pripravte si číslo objednávky.

Upozornenie: Tovar, ktorý chcete reklamovať, nezasielajte na adresu sídla firmy a ani neposielajte tovar poštou na dobierku. Po tovar Vám zašleme externého kuriéra, dopravcu, ktorá osobne od Vás prevezme vrátený tovar. Náklady na vyzdvihnutie tovaru na reklamáciu znáša spoločnosť Austria Point s.r.o.

Zásielka, ktorá bude osobne prevzatá, musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov.
 
Reklamačný formulár sa nachádza na stránke www.myaustria.sk na linke https://www.myaustria.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Doporučujeme sa riadiť nasledovnými zásadami pri jeho vypĺňaní.

  1. Vyplňte všetky požadované osobné údaje, aby bol proces vybavovanie reklamácie bez zdržania.
  2. S osobnými údajmi prosím uveďte číslo objednávky, dostali ste ho e-mailom
  3. Presne a konkrétne popíšte chybu na produkte a odfoťte túto chybu ako dôkaz
  4. Pripojte k tejto reklamácii Vami vytvorené fotografie chybného produktu

Ak máte otázky, kontaktujte nás na tel. čísle +421 918 894 973 (Po-Pia: 9:00 - 16:00)

Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v popise produktu. Pri zamietnutých a neoprávnených reklamáciách môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne telefonicky. Rovnako ako pre dodanie objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.

na začiatok

13. Zodpovednosť 

Spoločnosť Austria Point s.r.o. upozorňuje, že popisy produktov a informácie o nich uvedené na stránke www.myaustria.sk môžu byť nekompletné, prípadne vecne, technicky alebo typograficky chybné. Dôvodom je preberanie informácií zo zdrojov tretích strán alebo zdrojov v jazyku iného štátu. Na aktualizáciách popisov produktov neustále pracujeme, opravy zapracovávame a informácie na stránke môžu byť upravené bez predchádzajúceho upozornenia. Upozorňujeme, že z tohto dôvodu nemôžeme ručiť za bezchybnosť publikovaného obsahu na stránke predávajúceho. Predávajúci nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame, mimoriadne alebo iné následné škody, spôsobené použitím informácií z jeho vlastných alebo odkazovaných webových stránok, vrátane (ale nie výhradne) ušlého zisku, vynaložených nákladov, prerušenia činnosti a ďalších škôd. Spoločnosť Austria Point s.r.o. neposkytuje garancie a záruky okrem záruk vyplývajúcich zo zákona a záruk, ktoré nad rámec zákona poskytujú dodávatelia výrobkov a poskytovatelia služieb, ktoré sú ponúkané na  www.myaustria.sk pokiaľ je to pri vybraných výrobkoch presne špecifikované. Informácie publikované na www.myaustria.sk nie je možné interpretovať ako prehlásenie o vhodnosti výrobkov a služieb pre niektorý konkrétny účel. Pokiaľ také prehlásenie zákazník neobdržal od predávajúceho v písomnej podobe potom, čo ho v prípade pochybností kontaktoval. Ak nastane prípad chybne publikovanej predajnej ceny na stránke www.myaustria.sk, môže predajca opraviť a teda zmeniť cenu výrobku  a to aj po vytvorení objednávky zákazníka. S touto zmenenou cenou však zákazník nemusí súhlasiť a môže odstúpiť od zmluvy alebo stornovať objednávku. Zákazník bude o tejto zmene bezodkladne kontaktovaný a kým nebude so zmenou ceny súhlasiť, nebude mu tovar zaslaný a objednávka bude pozastavená do doby nadviazania kontaktu so zákazníkom.


Orgán dozoru

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj:
Prievozská 32, P.O.BOX 5
820 07 Bratislava 27
tel.: 02/582 721 72
e-mail: ba@soi.sk

na začiatok

14. Informácia o alternatívnom riešení sporov

Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@myaustria.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva spotrebiteľa. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len orgán ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Orgánom ARS sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z., najmä Slovenská obchodná inšpekcia. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam orgánov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná prostredníctvom webovej stránky:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len kupujúci – spotrebiteľ, ktorý pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Orgán ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Váš tím "Austria Point"

Obchodné podmienky sú platné od 1. októbra 2016 do odvolania. 
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.
  
V Bratislave dňa 01.10.2016
Kontakt na splnomocnenca spoločnosti: info@myaustria.sk

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia
Potrebujete poradiť?Potrebujete poradiť?