Domov / Časté otázky - FAQ

Časté otázky - FAQ

1. Ako rýchlo sa dostanem k tovaru, keď je pri ňom uvedené „Tovar nie je na sklade“ ?

Predpoklad dodania tovaru, ktorý nie je na sklade je približne od jedného do dvoch týždňov, pokiaľ bude tovar k dispozícií u dodávateľa v Rakúsku alebo v Nemecku. Tovar, ktorý nie je momentálne na sklade nie je možné kúpiť. V prípade záujmu o tento tovar nás prosím neváhajte kontaktovať na t.č. 0918 894 973 alebo emailom na info@myaustria.sk. Radi Vám upresníme termínom dodania tovaru. V prípade, že tovar nevieme zabezpečiť dlhodobo, radi Vám navrhneme alternatívny produkt.

 

2. Zabudol som prihlasovacie heslo do eshopu. Ako mám postupovať?

Potrebujete kliknúť na políčko „ZABUDNUTÉ HESLO“ a následne na Vami vyplnenú emailovú adresu (v predošlej registrácii) príde do 3 minút email pre znovunastavenie hesla.Obnovenie hesla je k dispozícií iba jedenkrát v priebehu 24 hodín, počíta sa od zadania prvej žiadosti o zmenu hesla. Ak by ste mali problém s resetovaním hesla, neváhajte nás kontaktovať na t.č. 0918 894 973 alebo emailom na info@myaustria.sk.

 

3. Koľko stojí poštovné a ako dlho trvá dodanie rakúskej drogérie a kozmetiky?

Pripravili sme pre Vás veríme, že jednoduchú tabuľku s možnosťami dopravy a ich výhodami.

 

dopravca

   

počet prac dní na doručenie

   

cena poštovného

   

Informácie

 

DHL

         1-2

     3,90€

kuriér doručuje priamo do Vašu dodaciu adresu, tovar máte zvyčajne nasledujúci pracovný deň

Zásielkovňa

         1-2

     2,50€

dodávame iba balíky do 10kg, možnosť vyzdvihnúť na viac ako 700 výdajných miest, tovar je     pripravený na vyzdvihnutie zvyčajne nasledujúci deň

iSklad

         0-1

     0,00€

osobné prevzatie na adrese skladu Stará Vajnorská 11/19, Bratislava, tovar je pripravený na  vyzdvihnutie zvyčajne v deň objednávky, prípadne najbližší pracovný deň

Pri objednávke nad 50 € je poštovné zdarma !

 

4. Ako môžem zaplatiť za tovar?

Spôsob platby za objednaný tovar je:

- v hotovosti vo forme dobierky – tovar dostanete až po zaplatení

- pri objednaní online kartou alebo online prevodom cez bezpečnú platobnú bránu GoPay

Poplatok za oba spôsoby platby je vo výške 0,80 €.

 

5. Odkiaľ pochádza tovar na www.myaustria.sk?

Všetok tovar kupujeme výlučne v Rakúsku vo veľkoskladoch. Keďže neustále rastie počet našich spokojných zákazníkov, začali sme komunikovať priamo s niektorými výrobcami značiek o dodávaní tovaru - samozrejme komunikujeme výlučne s rakúskymi a nemeckými spoločnosťami/výrobcami. Chceme Vám dodávať výhradne kvalitnú rakúsku a nemeckú drogériu a kozmetiku.

 

6. Prečo sú ceny niektorých položiek vysoké oproti cenám na Slovensku a v Rakúsku?

Našim cieľom je dodávanie prvotriednej kvality určenej pre nemecký a rakúsky trh. Produkty majú vyššiu kvalitu, nie sú riedené lacnými chemikáliami. Nakupujeme výlučne tento sortiment, ktorý musíme na Slovensko dopraviť, uskladniť, nafotiť a preložiť nemecké popisy do slovenčiny. Slovenské reťazce nakupujú tovar v obrovských objemoch, väčšinou v nízkej kvalite vyrobenej pre východnú Európu a zľavám, ktoré majú v súčasnosti ešte nedokážeme konkurovať. Rovnako môžu byť nižšie ceny produktov v Rakúsku v BIPE alebo v iných sieťach, ktoré vďaka množstvu predajní nakupujú niektoré produkty s výraznými cenovými zľavami. Našou prioritou je nakupovanie špecifických značiek kvalitnej rakúskej a nemeckej drogérie priamo od výrobcov.

 

7. Môj obľúbený výrobok nemáte v ponuke, ako ho môžem získať?

Našou snahou je pokryť štandardné značky drogérie a kozmetiky, ktorá je ponúkaná v Rakúsku, Nemecku aj na Slovensku. Niektoré špecifické produkty, hlavne klasických značiek pracích práškov, kapsúl a gélov Ariel a Persil sa vyrábajú v rôznych baleniach pre rôzne krajiny, dokonca aj vône v niektorých prípadoch bývajú rôzne. Ak v našej ponuke chýba produkt, ktorý ste si obľúbili a máte záujem ho kupovať vo vyššej kvalite určenej pre západný trh, prosím neváhajte nás kontaktovať na t.č. 0918 894 973 alebo emailom na info@myaustria.sk. Radi budeme drogériu pre Vás hľadať v Rakúsku alebo v Nemecku.

 

8. Je naozaj drogéria z Rakúska alebo Nemecka kvalitnejšia ako drogéria a kozmetika na Slovensku?

Sme o tom presvedčení a spätná väzba, ktorú dostávame od zákazníkov nás v tom rovnako utvrdzuje. Jediné, čo Vás môže presvedčiť je vyskúšať si rozdiel v pracích prostriedkoch alebo avivážach kúpených u nás. Pracie prostriedky a aviváže máme aj v menších, cenovo prístupnejších baleniach. Budeme radi, ak nám dáte následne aj spätnú väzbu na rozdiel v kvalite medzi rakúskou a slovenskou drogériou a kozmetikou.

 

9. Musím sa zaregistrovať na nákup tovaru?

 Pre nákup sa nemusíte registrovať, stačí vyplniť všetky potrebné údaje pre objednanie a dodanie tovaru. V prípade, že ste sa už raz zaregistrovali, na rovnaký email už nie je možné zrealizovať objednávku ako neregistrovaný užívateľ. V prípade zabudnutého hesla postupujte prosím ako pri otázke číslo 2.

Prihláste sa na odber Noviniek a získajte zľavu 5%.

Po prijatí Vášho emailu Vám zašleme zľavový kupón s trvaním platnosti.



Značky

 


VŠETKY ZNAČKY