Domov / Časté dotazy - FAQ
Kategórie
Značky
Články
    Pripojenie k Facebooku
    Prihlásiť sa
    Novinky

    Časté dotazy - FAQ

    1. Ako rýchlo sa dostanem k tovaru, keď je pri ňom uvedené "tovar nie je na sklade"?

    Predpokladané dodanie tovaru, ktorý nie je na sklade, je približne od jedného do dvoch týždňov, ak bude tovar k dispozícii u dodávateľa v Rakúsku alebo v Nemecku. Tovar, ktorý nie je momentálne na sklade nie je možné kúpiť. V prípade záujmu o tento tovar nás prosím neváhajte kontaktovať na tel.č. +421 918 894 973 alebo e-mailom na info@myaustria.sk. Radi Vám upresníme termín dodania tovaru. V prípade, že tovar nevieme zabezpečiť dlhodobo, radi Vám navrhneme alternatívny produkt


    2. Zabudol som prihlasovacie heslo do e-shopu. Ako mám postupovať?

    Potrebujete kliknúť na políčko "ZABUDNUTÉ HESLO" a následne na vami (v registrácii) vyplnenú emailovú adresu príde do 3 minút email pre nové nastavenie hesla. Obnovenie hesla je k dispozícii iba jedenkrát v priebehu 24 hodín, počíta sa od zadania prvej žiadosti o zmenu hesla. Ak by ste mali problém s resetovaním hesla, neváhajte nás kontaktovať na tel.  +421 918 894 973 alebo emailom na info@myaustria.sk


    3. Koľko stojí poštovné a ako dlho trvá dodanie rakúskej drogérie a kozmetiky? ​

    Pripravili sme pre Vás jednoduchú tabuľku s možnosťami dopravy a ich výhodami.

     

    Prepravca

       

    počet prac. dní na doručenie

    cena poštovného

       

    Informácie

     

    ReMax

             1-2

         3,90€

    kuriér doručuje priamo na Vašu dodaciu adresu, tovar máte obvykle nasledujúci pracovný deň

    Zásielkovňa

             2-3

         2,50€

    dodávame iba balíky do 10kg, možnosť vyzdvihnúť na viac ako 700 výdajných miestach, tovar je pripravený k vyzdvihnutiu obvykle do dvoch pracovných dní

    myAustria.sk

             0-1

            0 €

    osobné prevzatie na adrese skladu Bojnická 18, 831 04 Bratislava, tovar je pripravený na vyzdvihnutie zvyčajne v deň objednávky, prípadne najbližší nasledujúci pracovný deň

    Pri objednávke nad 50 € je poštovné zadarmo!​


    4. Ako môžem zaplatiť za tovar?

    Spôsob platby za objednaný tovar je:

    - v hotovosti vo forme dobierky - tovaru dostanete po zaplatení

    - pri objednaní online kartou alebo online prevodom cez bezpečnú platobnú bránu GoPay

    Poplatok za oba spôsoby platby je vo výške 0,80 €​.


    5. Odkiaľ pochádza tovar na www.myaustria.sk?

    Všetok tovar kupujeme výlučne vo veľkoskladoch v Rakúsku a v Nemecku. Keďže neustále rastie počet našich spokojných zákazníkov, začali sme ohľadom dodávania tovarov komunikovať priamo s niektorými výrobcami značiek - samozrejme komunikujeme výlučne s rakúskymi a nemeckými spoločnosťami / výrobcami. Chceme Vám dodávať výhradne kvalitnú rakúsku a nemeckú drogériu a kozmetiku.


    6. Prečo sú ceny niektorých položiek vyššie oproti cenám na slovenskom trhu a v Rakúsku?​

    Našim cieľom je dodávanie prvotriednej kvality určenej pre nemecký a rakúsky trh. Produkty majú vyššiu kvalitu, nie sú riedené lacnými chemikáliami. Nakupujeme výhradne tento sortiment, ktorý musíme na Slovensko dopraviť, uskladniť, nafotiť a preložiť nemecké texty do slovenčiny. Slovenské reťazce nakupujú tovar v obrovských objemoch, väčšinou v nízkej kvalite vyrobené pre východnú Európu, a zľavám, ktoré v súčasnosti majú, ešte nedokážeme konkurovať. Rovnako môžu byť nižšie ceny produktov v Rakúsku v BIPA alebo v iných sieťach, ktoré vďaka množstvo predajní nakupujú niektoré výrobky s výraznými cenovými zľavami. Našou prioritou je nakupovanie kvalitnej rakúskej a nemeckej drogérie špecifických značiek priamo od výrobcov.


    7. Môj obľúbený výrobok nemáte v ponuke, ako ho môžem získať?​

    Našou snahou je pokryť štandardné značky drogérie a kozmetiky, ktorá je ponúkaná v Rakúsku, Nemecku aj na Slovensku. Niektoré špecifické produkty, hlavne klasických značiek pracích práškov, kapsúl a gélov Ariel a Persil, sa vyrábajú v rôznych baleniach pre rôzne krajiny, dokonca aj vône v niektorých prípadoch bývajú rôzne. Pokiaľ v našej ponuke chýba produkt, ktorý ste si obľúbili a máte záujem ho kupovať vo vyššej kvalite určenej pre západný trh, neváhajte nás prosím kontaktovať na tel. +421 918 894 973  alebo emailom na info@myaustria.sk. Radi pre Vás skúsime drogériu vyhľadať v Rakúsku alebo v Nemecku.


    8. Je naozaj drogéria z Rakúska alebo Nemecka kvalitnejšia ako drogéria a kozmetika na Slovensku?​

    Sme o tom presvedčení a spätná väzba, ktorú dostávame od zákazníkov, nás v tom rovnako utvrdzuje. Jediné, čo Vás môže presvedčiť je vyskúšať si rozdiel v pracích prostriedkoch alebo avivážach kúpených u nás. Pracie prostriedky a aviváže máme aj v menších, cenovo dostupnejších baleniach. Budeme radi, ak nám dáte následne aj spätnú väzbu na rozdiel v kvalite medzi rakúskou a slovenskou drogériou a kozmetikou.


    9. Musím sa zaregistrovať na nákup tovaru?

    Pre nákup sa nemusíte extra registrovať, stačí vyplniť všetky potrebné údaje pre objednanie a dodanie tovaru a registrácia sa vykoná automaticky. V prípade, že ste sa už raz zaregistrovali, na rovnaký e-mail už nie je možné zadať objednávku ako neregistrovaný užívateľ. V prípade zabudnutého hesla postupujte podľa bodu číslo 2.
     

    Prihláste sa na odber Noviniek a získajte zľavu 5%.

    Po prijatí Vášho emailu Vám zašleme zľavový kupón s trvaním platnosti.



    Značky

     


    VŠETKY ZNAČKY